مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

عسلک مامان

کیک تابه ای

1392/11/8 17:26
نویسنده : مامان ملي
601 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل خوشگلم سلام خوبی عسلم؟هفته پیش پیشنهاد کردی تا کیک تابه ای که مدتها بود تصمیم داشتی درستش کنی رو بسازی منم موافقت کردم بعدم گفتی میخوای تنهایی درستش کنی منم گفتم باشهچشمکشروع کردی به آماده کردن مواد لازم و مخلوط کردن و در نهایت برای روشن کردن گاز ازم کمک گرفتی و البته سرخ کردنشلبخندخیلی عالی شده بود بعدم قایمش کردی و گفتی با من بازی کنید تا بهتون بدم مشغول تلفن

ای ناقلا خیلی بلایی برای خوردن کیک باج گرفتی ولی خوب بود خوشمزه شده بود. باید بگم علاقه شدیدی به آشپزی داری از کوچولویی هات اینجوری بودی موقع درست کردن غذا همش تو دست و پام بودی ومیخواستی کارای بزرگ کنی چشمامیدوارم از آشپزیهات لذت ببری و خوراکی های خوشمزه رو با لذت درست کنی و با لذت بخوری و تپل مپل بشی اینم عکس کیک تابه ایت:

م

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله آزی
13 بهمن 92 21:49
منم میییییییییییییییییخوااااام خب ملینا جونم من عاشق دستپخت خوشمزه تم مامانی من نفس خاله عشققققققققققم راستی ایول به آهنگ تی ام بکس
مامان ملي
پاسخ
مرسی آزی مهربون ایشالا بیای پیش ملی تا برات درست کنه
مامان امیرمحمد
30 بهمن 92 9:24
به به چه اشتها برانگیز......... دختر کدبانو به این میگن ...............
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد