مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

عسلک مامان

درد و دل یه مادر با دختر گلش

1392/11/3 9:33
نویسنده : مامان ملي
674 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم نازم سلام خوبی؟خوشی؟سلامتی؟الهی همیشه حالت خوب باشه و روز و روزگارت بر وفق مرادت باشه عسلم. من خیلی دوستت دارم بیشتر از اون چیزی که تصور کنی. اگه دوست داری بدونی چقدر دوستت دارم باید مادر شی تا بفهمی دوست داشتن یه مادر حد و اندازه نداره بدون پاداش و منته پاک و خالصه بدون ریاست اینا رو الان نمی فهمی مطمئنم که نمی فهمی چون مادرنیستی ایشالا مامان که شدی تو هم میتونی درک کنی که یه مامان همه ی بچه هاشو مثل هم دوست داره و بینشون هیچ فرق و تفاوتی نمی زاره هیچ کی تو دنیا نمی تونه برای من ملی باشه آخه ملی یه دونه است خاصه تکه البته برای فکر و احساست ارزش قایلم آخه اونم افکار و احساسات توست و یکیه تو دنیا و دومی نداره و برای همین قابل احترامه ولی دلم می خواد یه روزی ببینم به اون اندازه درک و آگاهی رسیدی که بتونی احساس یه مادر رو درک کنی و بفهمی وقتی یه مادر میگه  دوست داشتن هر بچه مال خوشه و مخصوص خودشه و بچه ها با هم فرقی ندارن و همشون برای پدر و مادر عزیزن یعنی چی؟من مطمئنم یه روز بالاخره میتونی اینو درک کنی ایشالا منم زنده باشم و اون روز رو ببینم قربون نوه های خوشگلم برم الهیقلب

عسلم کلاس ژیمناستیکت همچنان ادامه داره البته یه وقفه ی دو ماهه برای جابجا شدن مکان کلاس پبش اومد ولی الان خدا رو شکر برقراره شما روز به روز علاقه ات بیشتر میشه مخصوصا که این اواخر حرکت نیم وارو رو هم دراوردی که چند وقت بود دنبال این قضیه بودی خدا رو شکر بالاخره به آرزوت رسیدی من از اینکه میبینم موفق شدی خوشحالم ولی بدون سلامتی و تندرستی شما از هر چیز دیگه ای مهمتره مبادا برای خاطر رسیدن به هدفی بخوای سلامتیتو به خطر بندازی درسته که من و بابا خیلی دوست داریم شما تو زندگی پیشرفت کنی ولی نه به قیمت از دست دادن سلامتیت. پس همیشه سعی کن آروم و با حوصله پیش بری و برای رسیدن به اهدافت عجول و شتابزده عمل نکنی که این خیلی بده شاید به اون هدف برسی ولی با صدمات جبران ناپذیری که خدا نکرده به جسم نازنینت وارد میشه. برای ما مهم اینه که تو داری ورزش میکنی و تحرک و پویایی داری حالا اگر در کنارش به موفقیتی هم رسیدی دیگه بهتر ولی اولین چیز سلامتیه که مهمه.پس خیلی دقت کن و عجولانه عمل نکن.همیشه بهت میگم دخترم عجله کار شیطونه تو همه ی کارات آروم و صبور باشلبخند

تو درساتم خدا رو شکر مشکل خاصی نداری و داری تلاشتو میکنی که با بهترین نتایج مسیر رو سپری کنی فقط تو درس ریاضی کمی مشکل داری که اونم یا تمرین و حوصله حل میشه می خوام بدونی برای ما نمره مهم نیست مهم اینه که خوب بفهمی خوب بخونی اینو همیشه ها بهت میگم ولی شما گاهی تو درس خوندنت استرس داری و عصبانی میشی و کمی بهم میریزی که این بده.مسایل ریاضی با عصبانیت و سر و صدا حل نمیشه بلکه با آرامش و تمرکز حل میشه اینو همیشه بهت گفتم بازم میگم چون خیلی مهمه برای زندگیت مهمه چون تو زندگی یه مسایل پیچیده تری برات پیش میاد که اگه بخوای برای حل اونا سر و صدا راه بندازی و اعصابت بهم بریزه خیلی بده و کارت پیش نمیره که هیچی بلکه به بن بست می خوری.البته اینو باید به خودم و همه گوشزد کنم چون اکثر ما ها تو زندگی تا به مشکلی بر میخوریم بهم میریزیم و در رفع مشکل درمونده میشم

صبر         صبر       صبر       مهم ترین راز موفقیت انسان همینه اینو یه گوشه ی ذهنت همیشه داشته باش که تو هر کاری اولین قدم صبور بودنه

آرزوی من برای شما مثل هر پدر و مادری عاقبت به خیری و سلامتی شماست و البته رسیدن به خود آگاهی و گوهر وجودت تا به امید خدا بتونی تو همه ی مراحل زندگیت پیروز باشی و از همه ی چالشهایی که در آینده با اونا روبرو میشی سر بلند بیرون بیای. الهی آمین

حالا یه چند تا از عکسای خوشگلتو برات میزارم تا به یادگار از این روزای عمرت داشته باشی:

م

روز اول مهر آماده شدی تا بری و یه سال تحصیلی جدید رو ایشالا با سلامتی و خوبی شروع کنی

 

م

اینجا هم باز شکلک دراوردنا شروع شد

 

م

باغ گلها

 

م

م

پارک کنار خونمون

 

م

حرم مطهر امام رضا (ع)

 

م

با مهارت کامل سوار دوچرخه ی بابا محمد میشی ماشالا به دختر ورزشکارم

 

م

باغ امام رضا ملی و عمو میلاد

 

م

م

ژستای آنچنانی

 

م

تو خونه ی مادر بزرگه الماس شرق

 

م

روز عاشورای حسینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تارا
3 بهمن 92 10:30
گلم میای به دخملی من رای بدی ؟ همین الان بیا تا ساعت 12 بیشتر وقت نداره ممنون میشم عزیزم وب دخملی شکلک :http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/ شماره 2 تارا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد