مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

عسلک مامان

آِینده ات برام مهمههه

1393/10/20 7:36
نویسنده : مامان ملي
686 بازدید
اشتراک گذاری

سلا دختر قشنگم حال و احوالت خوبه؟ دختر گلم این روزا خیلی درگیر امتحانا هستی و این میون گاهی شیطنت کرده و از زیر درس خوندن فرار میکنی نه که بخوای خدایی نکرده کوتاهی کنی نه فقط خیلی وابسته به من هستی و میخ.ای فقط برام کنفرانس بدی من بیشتر دلم میخواد بری تو اتاقت و مطالعه کنی تا بتونی روش تمرکز و درس خوندن رو یاد بگیری. خلاصه ماجرایی داریم ما اما اینو بدون اگر من برای درس خودن بهت فشار میارم فقط برای خاطر خودت هست و آینده ت تا به امید خدا بتونی برای خودت فرد مفید و مهمی بشی و راه درستی رو پیش بگیری دلم میخواد اونچه واقعا خوشحالت میکنه و آرزوی قلبیت هست رو انتخاب کنی و دنبال استعداد حقیقی ت باشی تا بتونی اونو پیدا کنی تصور من و بابایی اینه که شما تو فعالیتهای ورزشی بتونی موفق باشی آخه به تحرک و جبن و جوش علاقه ی زیادی داری برعکس کوروش خان! از کوچیکی هک همینجور بودی و یه لحظه رو زمین بند نمیشدی همش در حال بدو بدو و ورجه وورجه بودی تو سن دو سالگی سه چرخه تو خیلی خوب راه میبردی و تو سن چهارسالگی هم دوچرخه سواری رو یاد گرفتی الانم که با دوچرخه بابا محمد با تسل کامل دوچرخه سواری میکنی اینها حاکی از استعداد خوبت در زمینه های ورزشی هست شرکت در کلاسهای والیبال و ژیمناستیک هم بدنتو خوب ورزیده و محکم کرد و به قول خودت ماهیچه هاتو سفت کرده.

به هر حال امیدوارم به زودی علاقه واقعیتو پیدا کنی موسیقی ورزش و یا کاهای هنری البته عکاسیتم خیلی خوبه ها!

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد