مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

عسلک مامان

همانند یک ملکه

1393/10/9 7:18
نویسنده : مامان ملي
635 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر گلم میخوام برات یه رازی رو بگم میخوام بگم تا بدونی وجود نازنینت چقدر با ارزش و مهمه و تو تا چه اندازه باید مراقب خودت و سلامتیت باشی باید حواست به تک تک مسایلی که به وجودت مرتبط هست باشی مبادا کوتاهی کنی و بگی ولش کن حالا مگه چی میشه؟ تو خیلی عزیزی و محترم پس هیچوقت به جسمت و به روانت بی محلی نکن همیشه مراقب خودت باش مراقب سلامتی جسم و روحت بهترینها رو برای خودت در نظر داشته باش البته نه اینکه بخوای خودخواه باشی خدا نکرده نه منظورم خود محوری نیست منظورم اینه که حرمت به خویشتن داشته باشی ببین چه چیز برات خوبه چه چیزی بد و مضر البته درک این موارد نیاز به زمان داره تو هنوز اول راهی و تو جاده زندگی تازه نفس و بی تجربه.اما یقین دارم با هوش و ذکاوتی که داری میتونی به این درک برسی منم همیشه کنارت هستم و راهنماییت میکنم.دلم میخواد به اهمیت این موضوع پی ببری چیزی که خودم این اواخر دارم روش مراقبه میکنم این پایه و اساس زندگی یه خانم هست: همانند یک ملکه زندگی کن!

   

                                     niniweblog.com

ورزش و فعالیت بدنی از بهترین راهکارای سلامتی هست همیشه تو برنامه زندگیت بگنجون.البته شما خودت عاشقشی و 5 سال حضورت در این زمینه گویای این هست اما متاسفانه بدلیل مشکلاتی 4 ماهه از این فضا دوری و من ناراحتم در اولین فرصت  حتما ثبت نام میکنمت.

غذاهای مقوی و مناست بخور از میوه ها به وفور استفاده کن و آب فراوان بنوش

از احساست غافل نشو ببین حالت چطوره اگه خدا نکرده روبه راه نبودی برای خودت کاری بکن و نزار رخوت و کسالت تو وجودت بمونه

موسیقی خوب و پرمحتوا گوش بده میدونی موسیقی با روح و روان نازنینت در ارتباطه و خیلی مهمه که تو چی گوش میدی

برای خودت هدف بزار و با جدیت هدفهاتو دنبال کن برای رسیدن به اهدافت با مشکلات بجنگ و مبارزه کن

دوستای خوب و مثبت برای خودت پیدا کن با دوستات لحظات خوبی رو سپری کن و از وجودشون لذت ببر

خلاصه کلام تو خیلی عزیزی پس هیچوقت حتی به شوخی به خودت بی حرمتی نکن

و مهمتر از همه خدای مهربون رو همیشه در خاطر داشته باش اون رو شکر کن و ازش بخواه بهترینها رو در مسیر زندگیت قرار بده

                 niniweblog.com

خیلی دوستت دارم و بهترینها رو از درگاه پروردگارم برات می طلبم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نی نی
9 دی 93 9:16
سلام چه وبلاگ قشنگی دارید. یه خواهشی ازتون دارم پسرم تو جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا درصورت امکان عدد 88 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد