مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

عسلک مامان

آخخخخخخخخخخخخخ جونمی نتمون وصل شد

1392/10/30 18:50
نویسنده : مامان ملي
656 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم عشقم نفسم ماچامروز بالاخره بعد از تقریبا 5 ماه دوری از نت نتمون وصل شد و من خیلی خوشحالمخندهتو این 5 ماهه خیلی بهم سخت گذشت آخه عادت کرده بودم بیام اینجا و از خاطرات شما و داداشی بنویسم عکسای خوشگلتونو بزارم  به دوستای خوبتون سر بزنم و .................... خلاصه خیلی سخت بود دوری از همه ی اینا و چاره ای نبود آخه بعد از اسباب کشی خط تلفن جدید امکانات اینترنت نداشت و از طرفی چون ما موقتی اینجا هستیم و چندماه دیگه قرار ایشالا به خونه ی خودمون بریم نمی شد که برای اینترنت وایمکس اقدام کنیم ولی سرانجام بابایی تصمیم گرفت برامون وایمکس بگیره و دیگه شاتل رو بی خیال شدیملبخندمحمد جونم دستت درد نکنه خیلی دوستت دارمقلب

حالا بعد از 5 ماه اومدم اول از همه یه پست بزارم و برگشتنمون رو خبر بدم تا ایشالا تو پستای بعد عکسا و خاطراتتون رو بزارمچشمکدختر گلم تو این مدت شما ماشالا ماشالا خیلی بزرگ شدی خانوم شدی دیگه نی نی نیستی ولی من هنوز دوست دارم عکسا و خاطراتت رو بنویسم تا بعدها که بزرگتر شدی برات یادگاری بمونهماچتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

از همین جا به دوستای خوبم سلام می کنم و از همه ی اونایی که جویای حالمون بودن و برامون کامنت گذاشتن ممنونم و به زودی حتما میام تو وبلاگ تک تک شما تا نی نی های گلتونو ببینمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد