مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

عسلک مامان

دختر یکی یکدونه ی من دوستت دارم

1391/4/3 13:24
نویسنده : مامان ملي
266 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ملینا این روزا ما تجربیات جدیدی رو داریم کسب می کنیم و شما روزهایی رو سپری می کنی که تا به حال تجربه نکرده بودی. با وجود داداش کوچولو توی خونه تو حس جدیدی داری گاهی احساس میکنم نگرانی و می ترسی نکنه من یا بابایی دوست نداشته باشیم و حتی گاهی اینو به من میگی. عزیزکم تو تو قلب ما جای خودتو داری و هیچکس نمی تونه جاتو تو قلبمون بگیره و ما همیشه دوست داریم وحتی از قبل هم بیشتر دوست داریم. اگه من بیشتر وقتم رو با داداشی می گذرونم علتش اینه که اون کوچولویه و نیاز به مراقبت بیشتری داره و من مجبورم بهش برسم شیرش بدم پوشکشو عوض کنم و بخوابونمش و شاید مثل قبل نتونم به شما برسم. امیدوارم به زودی بتونی این مساله رو درک کنی و بفهمی که اینها دلیل بر این نمی شه که من تو رو دوست ندارم و بهت محل نمی دم بلکه مجبورم و چاره ای جز این ندارم.افسوس

می دونم که با گذشت زمان و بزرگتر شدن کوروش ما روزهای زیباتری رو پیش رو داریم و بلاخره این روزها و سختی ها میگذره و شما روز به روز بیشتر میتونی منو درک کنی.لبخند

عزیزک مادر دوستت دارم به خدا قسم بیشتر از همه چیز تو دنیا تو و داداشت برام عزیز هستید شما جزئ از وجود من هستید و تمام تلاشم رو می کنم تا شما آینده بهتر و احساس زیباتری در زندگی داشته باشیدقلب

بوس برای دختر یکی یکدونه ی خودمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد