مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

عسلک مامان

تولدت مبارک پرنسس کوچولوی من

1391/4/23 13:24
نویسنده : مامان ملي
205 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام مامانی خوبی؟امروز تولد 8سالگی شماست دختر گلم 8سال پیش شما توی چنین روزی به دنیا اومدی و برای اولین بار طعم شیرین مادر شدن رو به من چشوندی.ازت ممنونم که با حضورت به زندگیم معنا دادی عسلکم انقدر به بودنت و به چلچلیهات و حتی شیطونیا و حرف گوش ندادنات عادت کردم که خدا می دونه. اون روز که رفته بودی خونه ی عزیز جون انقدر خونه ساکت بود که دلم گرفت.

امسال تولدت با سالای دیگه یه فرقی داره اونم حضور داداشی نازته که تو برای داشتن این داداش خیلی دعا کردی و از خدا خواستی تا بهت یه داداش گل بده.حالا ما خدای مهربونو شکر می کنیم که یه خانواده ی 4نفره ی خوشبخت هستیم و از خدا جون میخوایم مراقب ما باشه و خودش هوای ما رو داشته باشه.

عسل مامان امیدوارم روز تولدت بهت خوش بگذره و امسال هم مثل سالای دیگه خاطره ی شیرینی برات بمونه.

دوستت دارم گل سرخم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام مامان آوینا
3 مرداد 91 11:26
سلام. تولد ملینا خانم مبارک. قدم نو رسیده اتون هم مباااااااااااااااارک باشه. اگر خواستید می تونید بیاید به ادرسی که براتون می فرستم و به جمعنی نی های 91 ای بپیوندید. راستی یه سوال صوصی داشتم شما برای پسرتون تعیین جنسیت رفتید؟
الهام مامان آوینا
3 مرداد 91 11:36
http://ninihay90-91ha.niniweblog.com/
الهام مامان آوینا
3 مرداد 91 12:08
سلام. من داداش ملینا را تو وبلاگ نی نی های 91 ای معرفی کردم. اگر دوست داشتید اطلاعاتش را تکمیل تر کنید تو قسمت نظرات بقیه اطلاعاتشون را برام بگذارید...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد