مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

عسلک مامان

ملینا خواهر شد

1391/3/9 18:31
نویسنده : مامان ملي
248 بازدید
اشتراک گذاری

در تاریخ 5/3/91ملینا خواهر شد.

پس از 9 ماه انتظار داداشی به دنیا اومد. روزی که قرار بود به بیمارستان بروم تا داداش رو به دنیا بیارم تو خیلی نگران بودی و بیتابی می کردی. صبح از خواب بیدارت نکردم که بیقرار نشی و برات نامه نوشتم و ازت خداحافظی کردم. وقتی تو بیمارستان به هوش اومدم شنیدم که یکی گفت ملینا بیا مامان بیدارشد و من خیلی تعجب کردم چون فکر نمی کردم شما رو راه بدن و وقتی دیدمت خیالم راحت شد آخه خیلی نگرانت بودم تو خیلی خوشحال بودی و همش کنار تخت داداشی وایستاده بودی و نگاهش میکردی.

دختر قشنگم من خیلی خوشحالم و احساس رضایت میکنم حالا دیگه تو تنها نیستی و مثل دوستات و بقیه بچه ها داداش داری و این موضوع منو خوشحال میکنه.

امیدوارم شما و داداشی خواهر و برادرای خوبی باشید و همیشه همدیگرو دوست داشته باشید و تو زندگی از هم حمایت کنید و مواظب هم باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سونیا
22 خرداد 91 10:10
قدم نو رسیده مبارک باشه خانم خوشگله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد