مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

عسلک مامان

درد و دل با دخترم

1392/3/24 9:51
نویسنده : مامان ملي
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان تو این پست می خواستم یه کمی باهات گپ بزنم و حرفای دلم رو به شما بگملبخنددختر نازم این روزا وقتی به قد و بالات نگاه میکنم کیف میکنم از دیدنتماچ ماشالا دیگه برای خودت خانومی شدی یادم میاد از کوچیکیهات وقتی تقریبا همقد کوروش بودیخجالتحالا برای خودت خانوم شدی بزرگ شدی چیزی نمونده دیگه نه سالت بشهمژهعسلم تعطیلات تابستونی شروع شده و منو بابایی برای تابستونت برنامه های خوبی داشتیم ولی متاسفانه نشد که به استخر بفرستیمت آخه دیر رفتیم و استخر آستان قدس پر شده بودناراحتجای دیگه هم که نمی خواستم بزارمت کلاس زبان هم که نشد بریناراحت0 ولی خوشبختانه همین که کلاسای ژیمناستیکت رو دوباره شروع کردی خوبهلبخندآخه یه 5-6ماهی وقفه افتاده بود بخاطر مدرسه ها و شیفت عصریت که خیلی بد بود ولی حال باز شروع به ورزش کردی.البته خودت همش می نالی و میگی نمی خوام برم آخه دوست داری همش با دوستات بازی کنی ولی من و بابا اصرار داریم بری چون می دونیم این کلاس خیلی برات خوبهچشمکامیدوارم وقتی بزرگتر و عاقلتر شدی بفهمی چرا ما اصرا ر می کردیم به کلاس بری و مثل الان از دست ما عصبانی نشیعصبانیآخه تو همش می گی نمی خوام برم ولی وقتی از کلاس بر میگردی خوشحالی و شروع می کنی به حرکت زدن و میگی خوب شد رفتم کلاسلبخندالبته این اقتضای سنته و تو این سن بچه ها دوست دارم آزاد باشن و درگیر فعالیت خاصی نباشن ولی وقتی بزرگ شی بیشتر درک میکنی چرا ما دوست داریم ورزش کنی

دوست دارم عشقم و از خدا می خوام که آگاهی و شعور بالا بهت عنایت کنه تا تو زندگی راه درست رو انتخاب کنی و پیروز باشیقلب

م

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مسافران آسمانی
27 خرداد 92 19:16
آخی...چقدر عاشق این حرفای مادر و دختری هستم...گاهی دو یا سه ساعت بدون اینکه متوجه باشیم زمان داره میگذره با مامانم میشینیم به صحبت...
ایول ژیمناستیک خیلی خوبه هر چند من میترسیدم از انجام دادنش...



آره باهات موافقم عزیزم حرفای مامان و دخمل ی خیلی باحاله
بابامحمد
6 تیر 92 11:38
ورزش رو سرآمد هر كاري در زندگيت قرار بده بعد هم به درسهات برس انشا الله در آينده به كلاس موسيقي و زبان هم بايد در سرلوحه برنامه كاريت باشه


چشم باباجون دوستت دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد