مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

عسلک مامان

برای محمدم

1392/3/1 15:54
نویسنده : مامان ملي
249 بازدید
اشتراک گذاری

مرد که باشی...

مجبور می شوی غیر ممکن ها را تجربه کنی...

مجبوری دردها را تحمل کنی و با لبخندت بگویی تمام می شود...

پدر که باشی باید بگذری از داشته هایت...

باید تو بشوی سنگ صبور کسی که در تو توانایی غیر ممکن ها را می بیند...

دل نداری که به فرزندت بگویی ندارم...

دل نداری که پاره تنت سختی بکشد...

هیچ وقت کسی به زیبایی تو اهمیت نخواهد داد

به چروک های روی صورتت.......

زیرا تو مردی...

روز پدر بهانه است... همسرم مهربانم بی بهانه روزت مبارک

 

 محمدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابامحمد
6 خرداد 92 17:12
عجب عكس قشنگي رو انتخاب كردي



آره خودمم از این عکسه خیلی خوشم میاد
مامان ملینا
12 خرداد 92 8:40
سلام مامان ملینا ،خیلی خوشحال شدم که به ما سر زدین.خدا ملینا جون رو براتون حفظ کنه .منم با افتخار شما رو لینک می کنم.شما مشهدی هستی؟


سلام مامانی ممنون از لطفتون
آره عزیزم ما ساکن مشهد هستیم
هلیا دخمل خوشگل
10 تیر 92 23:31
سلام لینکتان کردم لطفا من را لینک کنید


سلام منم لینکت کردم ممنون به ما سر زدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد