مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

عسلک مامان

میم مثل مادر

1392/2/9 8:43
نویسنده : مامان ملي
350 بازدید
اشتراک گذاری

میم مثل ماه
میم مثل مریم
میم مثل...
مادر
کاشکی می شد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم
چقدر مثل بچگی هام لالایی هاتو دوست دارم
سادگی هاتو دوست دارم
خستگی هاتو دوست دارم
چادر نماز و زیر لب خدا خدا تو دوست دارم

کاشکی رو طاقچه دلت آینه و شمعدون می شدم
تو دشت ابری چشمات یه قطره بارون می شدم
کاشکی می شد یه دشت گل برات لالایی بخونم
یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم

بخواب که می خوام تو چشمات ستاره هامو بشمرم
پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم
دنیا اگه خوب اگه بد اگه بد
با تو برام دیدنیه
باغ گلهای اطلسی با تو برام چیدنیه اااااا...
مادر
کاشکی می شد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم
لالایی هاتو دوست دارم
بغض صداتو دوست دارم
مادر

 ملی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایمان
10 اردیبهشت 92 11:43
آهنگ صدایت، زیباترین ترانه زندگی‌ام، نفس هایت، تنها بهانه نفس كشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم شد. روزت مبارك. متن روز مادر وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی روز زننن مبارکککککککککک



ممنون دوست خوبم از پیغام پر از مهرت بوسسسس
مامان امیرمحمد
11 اردیبهشت 92 9:13
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند . . . مامان جون مهربون روزت مبارک ...

امیرمحمد و مامانی



ممنون دوستم از پیغام پر از مهرت بوسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد