مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

عسلک مامان

ملینا و همبازی هاش

1392/1/31 10:43
نویسنده : مامان ملي
557 بازدید
اشتراک گذاری

ملی

وقتایی که دوره ی فامیلی داریم ملینا خانوم خیلی حال می کنه چون ملی عاشق بچه هاست و اینجور مواقع حسابی با دوستاش بازی می کنه و گاهی جیغ مامان رو در میاره دیگه. دختر شیطون بلای ما عاشق بدو بدو و تحرکه برای همین تا چشمش به دو تا بچه میافته از خود بی خود میشه شیطانبچه ها هم معمولا از بودن در کنار اون لذت میبرن چون با هر بچه ای راه میاد و کمتر پیش میاد با کسی مشکل داشته باشهلبخند

عکس بالا ملینا و ترانه و نیما و نیایش هستن که معمولا تو دوره ها همین بچه ها با هم بازی می کنننیشخند

بزرگترا:ساکتبشینین بابا سرمون رفتعصبانی

بچه ها تو دلشون میگن: بابا ما هم آدم هستیم شما حرف می زنین و تخلیه روحی میشین ما هم با بازی باید خودمون رو تخلیه کنیم چرا ما رو کسی درک نمی کنهناراحت

واقعا چرا کسی نمی تونه این موجودات کوچیک و بی دفاع رو درک کنه و انقدر سرزنششون نکنهسوالگناه اینا چیه که باید تو خونه های کوچولو حبس باشن و ادای آدم بزرگا رو در بیارنناراحتچرا ما انقدر زود از کودکی خودمون دور شدیم و تازه به بچه هامون هم اجازه ی کودکی کردن نمی دیمسوالیه مادر هم که می خواد به بچه اش فرصت کودکی کردن بده از طرف بقیه محکوم به بی خیال بودن میشه و مورد بازخواست قرار می گیرهسوال

البته من کاملا درک می کنم که شاید شرایط سنی و مشکلاتی که ما خودمون تو زندگی برای خودمون ایجاد می کنیم باعث شده ما اون شادی و آرامشی که باید رو نداشته باشیم من هیچوقت نمی تونم خودم رو جای دیگری بزارم تا در موردش قضاوت کنم ولی دوست دارم حداقل همه ی ما نگاه مون رو نسبت به دنیای اطرافمون عوض کنیم روش زندگی مون رو عوض کنیم تا بتونیم احساس بهتری داشته باشیم و از در کنار هم بودن لذت بیشتری ببریم قلببه امید اون روزی که همه ی ما بتونیم به اون آگاهی و درایتی برسیم تا فرداهای زیباتر و شادتری رو در کنار فرزندانمان تجربه کنیم آمین یا رب العالمینلبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رومینا
31 فروردین 92 15:53
من خودم خیلی سعی میکنم اینطور باشم و بچه ها رو درک کنم ولی گاهی اوقات از خستگی حوصله ندارم



دقیق همین جوره منم گاهی حوصله ندارم ولی بازم سعی خودم رو می کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد