مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

عسلک مامان

یک جشن کوچولو

1391/12/7 9:47
نویسنده : مامان ملي
451 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از یکهفته ی سخت و دلگیر (یکهفته بیماری ملینا) دنبال یه بهونه بودم برای شادی کردن و جشن گرفتن که البته روز شنبه روز مهندس بود و ما( مامان و ملینا )برای برپایی یک جشن 4 نفره ی خانوادگی برنامه ریزی کردیم. دیشب تو خونه ی ما جشن بود و ملینا خانوم که دلش غش میره برای جشن و مهمونی به مامان کمک کرد و کیکی رو که مامان پخته بود تزیین کرد و میزا رو چید و مدیریت موسیقی رو هم برعهده گرفت. ما با این کار خواستیم از تلاشای بابایی قدردانی کنیم و بهش بگیم که چقدر دوستش داریم

بابا محمد مهربون دوستت داریم

Avazak_ir-Heart (88).jpg

عکس می خوای بیا تو ادامه ی مطلبنیشخند

کیک

این کیکی که می بینید مامانی پخته و ملینا خانونمم تزیینش کردهخوشمزه

 

جشن ما

سالاد ماکارونی خوشمزه ی مامان با تزیین گل رز و رول کالباس و پلاکارت تبریک برای بابا محمدهورا

 

جشن ما

میزای جشن که ملینا خانوم زحمت اونو کشیدهتشویق

جشن ما

بابا محمدو ببینین جه تیپی زدهمژه

 

جشن ما

ملینا خانوم با دسته گل زیباشچشمک

 

جشن ما

ملینا و کوروش بد اخلاق که اصلا حاضر نبود عکس بگیرهابرو

 

جشن ما

چه کالباسی می خورهخوشمزهاز اول جشن برای کالباسا دندون تیز کرده بود و هی ناخونک میزدنیشخند

 

جشن ما

بالاخره مامان موفق شد یه عکس درست و حسابی از آقای بداخلاق بگیرهاوه

 

و در آخر:

جشن ما

یک عدد کوروش خسته و خوابالو سر بر روی شونه های خواهری مهربانخمیازه

روز مهندس بهونه ای بود برای شاد بودن و انرژی گرفتن و ابراز عشق کردن

دنیا رو شاد شاد و شادی رو دنیا دنیا براتون آرزومندیمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مرجان مامان آران
7 اسفند 91 18:57
یلام عزیزم مرسی که اومدی پیشمونو سر زدی خیلی لطف کردی
من لینکتون میکنم عزیزم
راستی چجوری کاری کنم که نشه راست کلیک کرد ممنون میشم بهم خبر بدی



ممنون خاله
مرجان مامان آران
7 اسفند 91 19:00
البته کوروش جونمو که لینک کرده بودم ملینا خوشگلمم لینک کردم



ممنون خاله مرجان دوستت دارم بوس
خاله آزی
7 اسفند 91 22:38
منم کالباس میخوام ملیناااااااااا

اون بچه رو ازتوی رختخواب کشوندین آوردین جشن!!!؟ بابا ولش کنین بذارین بره بخوابه!



خوب شده دیگه خاله جون
مژده (مامان پردیس)
9 اسفند 91 8:47
به به چه جشن خوبی. انشالله همیشه دلتون شاد و لبتون خندان باشه

عسلک و قندک رو ببوووووووس



ممنون مژده جون شما هم همین طور

پردیس خوشگلمو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد