مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

عسلک مامان

بوس می خوام

1391/12/5 11:16
نویسنده : مامان ملي
234 بازدید
اشتراک گذاری

love couple 03

 

دلم می خواد اینجوری بوست کنم عسلک مامان

عسلکم چند روزی تب داشت و حالش خوب نبود الهی مامان فدای اون چشمای بیحالش بره خیلی سخت مریض شده بود و وقتی اینجوری میشه بی حال و مریض میشه مامان اصلا نمی تونه تحمل کنه آخه به صدای قشنگش و شیطونیهاش عادت کردم و طاقت ندارم بیحال ببینمش. الان بهتره و سرحال شده الهی هیچوقت بی حال نشی مامان. راستی خودمم مریضم و چندوقتیه یه ماچ درست و حسابی از لپاش نکردم هوس کردم اینجوری ببوسمت مامانیماچدوستت دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره جون
6 اسفند 91 14:20
آخ نازي ملينا جان ...
تنت به ناز طبيبان نيازمند مباد



ممنون خاله ایشالا گلای ناز شما هم هیچوقت مریض نشن
خاله آزی
7 اسفند 91 22:33
خاله آزی بمیره برات لی لی خوشملم مواظب خودت باش عشق من بوووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد