مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

عسلک مامان

رفتن به شهربازی

1391/2/22 12:52
نویسنده : مامان ملي
237 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه هفته پيش من و شما و بابايي رفتيم شهربازي تو خيلي ذوق زده بودي جون خيلي وقت بود به شهربازي نرفته بوديم. اين بار شهربازي تجربه ي متفاوتي به تو داد و اين خيلي خوب بود آخه مي دوني تو هميشه از يه سري از بازيها مي ترسيدي و دوست نداشتي سوار همه ي وسايل بشي و از طرفي من ميدونستم كه ته دلت دوست داري سوار بشي ولي نمي دونم به خاطر چي اين حس بوجود اومده بود كه از سوار شدن فرار مي كردي. اما اون روز تو با شجاعت تمام سوار فانفار و بقيه وسايل شدي و من از ديدن دختر شجاع خودم لذت بردم. چيزي كه خيلي بيشتر خوشحالم كرد اين بود كه مي ديدم خودت خيلي از اين تجربه ي جديد لذت مي بري و به خودت مي بالي و اين خيلي خوشايند بود. دو روز پيش از طرف مدرسه بردندنتونشما رو بردن سرزمين عجايب و اونجا هم تجربه هاي جديد داشتي وقتي از مدرسه اومدي با ذوق و شوق برام تعريف كردي كه وسايلي رو كه قبلا سوار نمي شدي سوار شدي و خيلي هم خوش گذروندي. مامان از ديدن اين تحولات مثبت واقعا شاد ميشه و دوست داره شما با اعتماد به نفس و شاد باشي. دوستت دارم و روزهاي شيريني رو برات آرزو ميكنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد