مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

عسلک مامان

دختر کوهستان

1391/7/15 8:56
نویسنده : مامان ملي
396 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم حدود یکماهی میشه که صبحای جمعه با باباجونیش به کوه میره و حسابی صفا میکنه. عزیز دلم صبح که میخواد بره میاد صورت منو می بوسه و میگه من رفتم مامانی دوست دارم. مامان الهی قربون این دختر مهربون بره که به فکر مامانیه ایشالا داداش جونی بزرگتر بشه و بتونیم ٤تایی بریم کوه.

اینم عکسای دختر کوهنورد خودم:

ملی در کوهستان

ملی و باباجون

عسل مامان

بابایی و باباجون

دختر گل

ماشالا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Khale Azi
24 مهر 91 21:51
Ghorboune Melina Khanoume Varzeshkare Khodam Bera Man Be Manam Yad Bede Az In Kara
بزغاله
11 آبان 91 22:11
سلام ملینا من بزغاله هستم آزاده به من گفت ،گفتی من جمعه ها مار کبری هستم به به عجب خانوم کوهنوردی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد