مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

عسلک مامان

تولد عشقم

1392/4/22 9:10
نویسنده : مامان ملي
686 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی هستی با تو شااااااااااااااااااااااادم

                                احساس خوبی دارم

تو من وداریو مممممممممممممممنم

                                              دارم به تو می بالم

همه دنیا رو به پات می ریزم

                                  دوستت دارم عشقم عزیزم

واسه همیشه پیشت می مونم

                                      می خوامت بیشتر از جونم

مدیونم به عشق پاکت

                           زنده میشم من با یادت

از نگات جون می گیرم

                            دنیامه چشمای نازت

لحظه لحظه با تو خوبم

                             من به عشق تو آلوده ام

چه احساسی داره قلبم

                           حس خوبه با تو بودن

م

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی درسا
23 تیر 92 3:55
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی


ممنون خاله جون کاشکی آدرستونو میزاشتید تا بیام بهتون سر بزنم
خاله پارمیدا
23 تیر 92 12:18
خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی تو
دنیا فهمید که تو انگار نیمه ی گمشدمی تو
زندگی خیلی خوبه چون که خدا تو رو داده
روز تولدم برام فرشتشو فرستادهپیش ما هم بیاین اگه دوست داشتین به نی نی ما هم رای بدین کد 269 رو به 200008080200 ار سال کن


ممنون مامانی پارمیدا جون حتما میاییم پیشتون
بابامحمد
23 تیر 92 14:25
روز تولد تو روز هزار خاطره
روز تولد تو يه مشت پر از آرزو
روز توليد روز زندگي
روز تولد روز من روز تو
اي هميشه بهتر روز تولد من
وقتي مي آيي به دنيا اول ميشي نوزاد
تولدت مبارك
تولدت مبارك گل پونه
گل عزيز من يكي يه دونه



بابامحمد


مرسی بابای مهربون
خاله آزی
27 تیر 92 13:25
تولدت مبارک عشق من

دوست دارم ملینا جیگرم

بووووووووووووس


مرسی خاله جون دوستت دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد