مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

عسلک مامان

گل گلکم گوشاشو سوراخ کرد

1392/4/18 7:11
نویسنده : مامان ملي
538 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان چند وقت بود که در خیال سوراخ کردن گوشاش بود. آخه هنوز گوشای نازشو سوراخ نکرده بودناراحتوقتی خیلی کوچولو بود دلم می خواست گوشاشو سوراخ کنم ولی بابایی مخالف بود می گفت بچم گناه داره اذیت میشه منم دلم نمی اومد ببرمش برای همین این مساله همش عقب افتاد تا اینکه دخی طی یک عملیات خودجوش اقدام به سوراخ کردن گوشاش کرد.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

قضیه از اینجا شروع شد که ملینا جونم دوست داشت یکی از اون گوشواره های حروف داشته باشه و تو مهمونیا گوشش کنه جمعه ی هفته ی پبش رفتیم ویلاژ توریست و ملینا با پول تو جیبیش رفت و یکی خرید ولی چون گوشاش سوراخ نبود نتونست گوشش کنه منم دنبال این بودم تا براش گوشواره ی چسبی بگیرم تا قسمت بالای گوشواره رو عوض کنیم و چسبکیش کنیم تا اینکه یه روز وقتی داشتیم با دخی پیاده روی می کردیم سر صحبت باز شد و ملینا از سوراخ کردن گوش دوستش و دردناک بودن اینکار و ..... حرف زد منم بهش گفتم که تو ورزشکاری ورزشکارا قوی هستن و تحمل درد رو دارن در ضمن اینکار خیلی دردناک نیست وگرنه من خودم رضایت نمی دادم تا اینکارو بکنه. خلاصه ملینا یهویی تصمیم گرفت بره گوششو سوراخ کنه و از قضا ما کنار مطب دکتر محبوبش خانم دکتر انصاری بودیم و انگار همه چیز جور شد تا ملی به آروزش برسه. این ماجرای سوراخ کردن گوش دخی بود حالا دخی گوشاش سوراخ شده و هر مدل گوشواره ای رو که دوست داشته باشه می تونه گوشش کنه. دیشب بابایی براش یه جفت گوشواره ی طلا خرید تا وقتی گوشواره طبی رو در آوردیم اونو گوشش کنه.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دخی خیلی خوشحاله انگار اورست رو فتح کرده مامانی هم براش خوشحاله چون از دیدن این همه شهامت لذت می بره. امیدوارم دخترم همیشه تو زندگی محکم و قوی باشه و در تمام مسایل زندگیش بتونه به ترساش پیروز بشه.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

عسل مامان سوراخ کردن گوشات مبارک

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

اینم عکسای دخملم:

م

م

م

م

اینم عکس گوشواره ای که منجر به سوراخ کردم گوشای گل گلی شد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابامحمد
23 تیر 92 14:17
مبارك باشه به مناسبت همين كه گوش هاشو سوراخ كرده بود بعد از شركت در مراسم سوگواري پدر ايمن آقا ، يك مغازه طلافروشي بود كه از اونجا يك جفت گوشواره خريديم


آره بابا تازه کجاشو دیدی از حالا به بعد ملینا خانوم گوشواره بارون میکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد