مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

عسلک مامان

یادش بخیر بچگی هام

1391/11/2 14:30
نویسنده : مامان ملي
553 بازدید
اشتراک گذاری

یادش بخیر اون روزا که کوچولو بودم همه می خواستن لپامو بخورن و منم خوشم نمی اومد و گریه می کردم.حالا برای خودم خانومی شدم و حالا من می خوام لپای داداشی رو بخورم و گاهی اون خوشش نمی یاد و از دستم فرار می کنه. هههههه روزگاره دیگه گهی زین به پشتو گهی پشت به زین. اینم عکسای کوچمولوگیهام:

 

ملینا کوچولو

 تو شیمک مامانی بیست هفته ام بوده

 

ملی کوچولو

در آغوش پدر 3روزه هستم

 

ملی کوچولو

کنار خرس پاندای آریا دوماه هستم

ملی کوچولوده ماهه آرامگاه خیام

 

ملی کوچولو  3سالمه در حال انجام تحقیقاتم هستم

 

ملی کوچولو   5 سالمه رفته بودیم هتل رامسر

 

ملی کوچولو

 

ملی کوچولو  6 سالمه سنندج پارک آبیدره

 

ملی کوچولو     اینم یه عکس خانوادگی توی جاده های مریوان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کنجد
2 اسفند 91 20:06
عاشق این عکس 3 روزگی نینی ام



ممنون خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد