مليناملينا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

عسلک مامان

ماجراهای من و پسر خاله ام و پانداش

1391/10/12 10:19
نویسنده : مامان ملي
482 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آریا من وقتی کوچولو بودم خرس گندتو دوست داشتم وباهم بازی میکردیم  فیلم بازی ها مون را دارم بیا وببین. اسم اونو گذاشتم :  پاندا                        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ  رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت نننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن   ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب  للللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

نوشابه سفار ش دادی؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Khale Azi
12 دی 91 12:48
Man Yadame Ba Un Kherse Chaaghe Ariya Cheghadr Bazi Mikardid
Sheytoonake man



من شیتو نک نیستم
آریا
13 اسفند 91 18:07
سلامچوطوری؟عیدی برات سوسکی گرفتیم



سلام امروز 16 12 91 است من عیدی برات چی بگیرم راستی گوش من درد گرفت دیشب فردا کیپ شد آن روز روز بدی بود
آریا
13 اسفند 91 18:10
سلامچوطوریعیدی برات سوسکی گرفتیمعیدیت تو یادمون نرفته



سلام آریا جون خاله ام- دست گلت درد نکنه ملینا که با این سوسکیش ما رو کشته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلک مامان می باشد